Fashion Must Have for Summer?



Oficiálne síce leto začína až o pár dní a stále tu máme jar, teploty však už niekoľko rokov o takomto čase dávno pripomínajú leto. Inak tomu nie je ani tento rok. To, že je vonku teplo však neznamená, že by ste v obchodoch nenašli nič iné okrem plaviek. Zostavil som rebríček vecí, z ktorých by určite aspoň jedna vec toto leto nemala chýbať v žiadnom pánskom šatníku. Niektoré z nich ja sám vlastním. Na ostatné si zas robím zálusk 😆

Myslím si, že vo svete módy neexistuje univerzálnejší kúsok ako tričko. Na prvý pohľad úplne obyčajný kúsok šatníka, no s istou dávkou kreativity hotový dizajnérsky poklad. Ja osobne veľmi obľubujem francúzsku značku KENZO, ktorá je známa najmä vďaka svojej potlači s tigrom. Ich ponuka ej však oveľa pestrejšia, plná farieb, vzorov a nápaditých detailov. Napriek tomu, že sa značka radí medzi high fashion, množstvo ich kúskov vzhľadom na kvalitu za mimoriadne dostupné ceny. V bratislavskom v Alizé ich teraz dokonca kúpite v sale. Napríklad biele tričko s oranžovým logom z koláže predávajú za 55 eur 😊

Pred pár dnami ma veľmi zaujala aj spolupráca Karl Lagerfeld x Steven Wilson. Narozdiel od čiernych a bielych kúskov, ktoré sú pre Karla typické, je táto kolekcia plná farieb. Kúsky z tejto kolaborácie sa síce do sveta dostali ešte v minulom roku, no v ponuke predajni v neďalekom Designer Outlet Parndorf ich práve teraz nájdete za skvelé ceny. Štýlové puzdro z koláže kúpite za 89 eur a nohavice s pop artovou potlačou za 149 eur. 

Ako veľký milovník topánok vám musím odporučiť aj nejakú tú letnú obuv. Tu už je na každého uvážení, či radšej uprednostníte pohodlie v podobe šľapiek, ale nejaký iný štýlový, no nie tak pohodlný kúsok. Veľkým hitom už druhú sezónu sú šľapky v akomkoľvek prevedení. Ja som si minulý rok v Paríži zadovážil krásny pár od Givenchy, na ktorý nemôžem povedať krivého slova. Sú skutočne pohodlné a bol by hriech, nosiť ich len na doma 😅 Človek však nemôže celé leto chodiť len v šľapkách, preto určite nezaškodí mať doma nejaké espadrilky alebo štýlové tenisky 😜

Ďalším veľkým trendom, ktorý tento rok nájdete azda v každom obchode sú pásikavé košele v najrôznejších farbách a strihoch. Ja osobne som toho názoru, že tri farby sú maximum. ak ich je viac, tak už to vyzerá ako cirkus 😃 Niekoľko desiatok druhov nájdete napríklad aj v Zare, kde vždy koncom júna začína letný sale 😈 


Kapitolou samou o sebe sú výrazné logá značiek. Tu sa ľudia delia na dva tábory a nič medzi zrejme neexistuje. Buď takéto potlače milujete, alebo ich nenávidíte. Mnoho ľudí si povie: "aha, len chce ukázať, že na to má!" prípadne "to má isto fejk". Staré známe však hovorí, že za peniaze si štýl nekúpite a preto aj outfit za 1000eur môže vyzerať horšie, ako kúsky z Bershky. Ja osobne mám takéto potlače rád, pretože si myslím, že logá značiek ako Levi's, Tommy Hilfiger alebo Calvin Klein k móde patria tak, ako čierna k bielej a bol by nezmysel, tváriť sa, že neexistujú. Nie je to pre mňa značka, považujem to za vzor, tak ak je pre niekoho iného potlač mačky, alebo iného zvieraťa. Samozrejme ak už zvolím kúsok s takouto výraznou potlačou, tak zvyšok outfitu pozostáva z basic kúskov 😉 Veľký boom posledné dva roky zažívajú najmä staré "retro" logá, ktoré častokrát vyzerajú oveľa lepšie, ako tie minimalistické nápisy, ktoré ich nahradili s nástupom nového milénia.

Na záver len dodávam, že veci sú samozrejme vyberané na základe môjho objektívneho názoru. Vôbec sa nemusia zhodovať s tým vašim a netvrdím, že takto by mal chodiť teraz oblečený každý. Ak vás však niečo z tohto inšpiruje, budem rád za odozvu 😊

Vegetarianboy

No comments:

Post a Comment

Instagram