Oblek na mieru? Žiaden problém!


Na slovenský trh vstúpila nová módna značka Le Premier. Na tom by nebolo nič také zvláštne, ak by nešlo o brand, ktorý sa zaoberá výlučne pánskou módou. To je minimálne v našich končinách dosť odvážny krok. Ženy sú predsa stále tie, ktoré nakupujú oveľa viac.

Ak vojdete do nákupného centra na Slovensku alebo v Česku, tak si zrejme aj bez zbytočnej námahy všimnete jednu vec. Takým nepísaným pravidlom sa u nás totiž stalo, že nakupovanie je výsadou žien. Pánska konfekcia preto často tvorí ledva 20% predajnej plochy. Ak vôbec.

Nájdu sa však aj výnimky a tou je aj česká značka Le Premier, ktorá sa orientuje výhradne na mužov. Je mi to ľúto milé dámy, ale kabelku, nové lodičky ani čipkované šaty si z tohto obchodu neodnesiete. Ďalšou vzácnosťou je fakt, že ide o veci českej výroby. Žiadna Čína, Vietnam ani Turecko sa v regáloch tejto predajne nenájde. 



Okrem toho, že Le Premier ponúka tradičnú konfekciu, tak ak vám nejaká veľkosť košele alebo saka nesadne, nemusíte hľadať menšie zlo v podobe o niečo väčšieho alebo príliš tesného kúsku. Le Premier svojich zákazníkov láka na šitie na mieru metódou Made to Measure, čo žiadna konkurenčná značka na našom území neponúka. 

Čokoľvek si vyberiete, tak vám to prispôsobia priamo na vašu postavu. Ak sa už rozhodnete pre oblek alebo košeľu na mieru, máte na výber viac než 700 materiálov, 34 gombíkov, 48 podšívok a ďalšie drobnosti, ako napríklad monogram s vlastným menom.




Značka Le Premier síce štýlovo asi nikdy nebude v mojej top3-ke, no aj ja som si našiel kúsky, ktoré ma zaujali. Minimálne béžový trenchcoat, kvalitná cestovná taška alebo károvaný blazer by som hneď uvítal aj vo svojom šatníku.

Na otvorení obchodu v bratislavskom Auparku to bolo veľmi príjemné. Po dlhšej dobe som sa tu stretol s kamoškou - bloggerku  Lapkinn, ale aj s neuveriteľne pozitívnou Simonou Škodovou. Šmrnc celému eventu dodal mega fotogenický Adam 😃  Dievčatá  tu stylovali svojich partnerov a myslím, že im to vyšlo na výbornú :) 




Foto by Peter Frolo

Vegetarianboy

No comments:

Post a Comment

Instagram